onsdag 31 mars 2010

Vet inte vad jag ska göra av denna dag?
Städade igår,så det är då gjort.
Fast med städning blir man väl aldig klar...
Hur som haver så tänker jag då inte göra någon nytta idag,
förutom att laga mat.
Äta bör man annars dör man! :)

Finns alldeles för många "borde", som jag inte ens orkar tänka på just nu.

Vill ha pengar.
NU!

Men vem vill inte det?!
Å då snackar jag ett ex antal tusenlappar,
som jag kan spendera på precis vad jag vill.

Det är ingen bra ekvation att vara mammaledig utan pengar. :(
Utan ska man väl inte säga...men jävligt dåligt betalt!
Särskilt om man tänker på att det är jour dygnet runt,året om.
Men barnen är det bästa jag har,och jag skulle göra vad som helst för dom.
No matter what!

Problemet när jag är ledig hela dagarna och inte har pengar som räcker till att hitta på saker är att jag blir uttråkad och rastlös.
Vill göra massa saker,men allt kostar såklart.
Har redan gjort alla gratis saker så att säga...
Gå på biblioteket,fönstershoppat(boooooring),umgås me släkt/vänner,diverse aktiviteter med barnen (ute som inne)....U name it!

Ge mej förslag.
Jag har blivit så tråkig och lam att jag inte tänker klart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar