fredag 26 mars 2010

Vaknade

...och den första tanken som slog mej var: Hur skulle jag klara mej utan kaffe?
:)
Allvarligt talat så känns det nu som att det skulle vara svårare att sluta dricka kaffe än det var att sluta röka.
Låter väl otroligt för alla er rökare.
Men när jag skulle sluta röka trodde jag aldrig jag skulle klara det utan för att sluta dricka kaffe oxå. För vad är godare än en kopp kaffe och en cigg på det??
Svårslaget.

Men det gick,hur bra som helst, faktiskt!

Nog om det.
Borde väl göra något nyttigt istället för att pladdra här om strunt,
men orkar inte annat nu.

Väntar på att Lucas ska vakna, sen ska vi hämta Olivia på dagis kl. 11:00.
Vid 12 skulle nog Sarah komma å hälsa på oss åsså ska vi käka lunch.
Jag gör nog varma mackor, enkelt och mumsigt!
Sen blir det tid för återhämtning, annars vet jag då inte hur prinsessan Olivia ska palla med denna dag... Är ju danslektion i eftermiddag och direkt efter det ska hon på kalas hos en kompis på dagis. Hon är nog inte hemma förrän närmare 20:00 skulle jag tro.
Hårt liv för de små.

Nu ska jag återgå till "hemmafrulivet", fast utan lyx och pengar i överflöd.
:(

Ha´t!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar