tisdag 23 mars 2010

Tankar

Det bästa med ens tankar är väl ändå att ingen kan komma där och styra å ställa?!
Ingen bestämmer över mej och mina tankar.
Jag har friheten att tänka och känna precis vad jag vill!
Härligt!

Ingen vet vad jag tänker,
i mina tankar gör jag vad jag vill...
And there´s nothing u can do about it!


:P

Dagen i övrigt:
Vi får besök av Lisa, Alvin och Theo.
Alltid lika kul! :)

Tänkte mej sedan att få lite kvalitetstid med Mats
på kvällskvisten...Känns som att man inte riktigt hinner umgås så mycket som jag skulle vilja. Han är ju så mycket borta.
Men men...

Jag vill ha en egen bil!
NU!
Jag hade nog kunnat äga en redan,
om det inte vore för att jag e så j*vla kräsen.
Jag vet vad jag vill ha och nöjer mej inte me mindre så att säga...

Over and Out!

1 kommentar:

  1. Man måste vara lite kräsen också, annars hade du kanske fått dig en skit bil. Sedan måste man vara nog med att kolla upp fel, ta itu med säljaren etc... Du ser bara hur d gått för oss... Vi skulle haft 2 nycklar till bilen, han skulle skicka den andra. Men inte har han gjort d, och nu verkar han ha flytt landet. Nä, men han e svår att spåra... så kräsen ska man vara!

    SvaraRadera