tisdag 9 mars 2010

Gå gå gå

Tänk om man skulle aktivera sej lite nu när det börjar vara så härligt väder ute...
Vet bara inte vad man ska göra?
Gillar inte riktigt att "promenera".Känns rent ut sagt helt jävla meningslöst.
Jag menar...för det första: Vart ska jag gå? Jag vill ha ett mål,så jag vet när jag kommer fram.
För det andra: Det tar sån tid,om man nu vill att det ska ge resultat,bränna lite fett så att säga... Och tid är dyrbar, särskilt om du är småbarnsförälder som jag.
För det tredje: Orka!
:P

Nä, hellre dra pulka full me skrattande barn upp å ner i värsta pulkbacken!
Det e väl ändå ett riktigt träningspass om något!?
Sen gör det gott för mammahjärtat.

:)

Men vänta lite nu... var det nån som sa "time is all you got" ??
Jag vill gärna veta hur han/hon tänkte.?!

Men okej...hur som helst... Om jag nu skulle överväga att gå ut och gå,
så skulle det ju vara trevligt me sällskap, och då är det ju så att jag går ut för sällskapets skull.
Trevligt!

1 kommentar:

  1. Jadu, jag har varit hurtigbulle och gått från skolan med barnen och hem, twice. ^^ Dessutom har jag och "grannen" Linda G börjat gå till skolan och ibland på kvällarna. Igår gick vi hem, imorse gick vi till och från skolan ^^ Men det är som du säger, inte f*n är det roligt att gå, om man går själv.

    SvaraRadera