torsdag 22 april 2010

Jag säger då det...

Less man kan bli då!
Vet ju inte om det handlar om mej eller vem fan som sitter på problemet??
Vill kunna se vad som är fel,så det går att rätta till.
Men icke!
Help me,please.
Jenny,kul att vi kunde ses igår i alla fall,
dock under tråkiga omständigheter.
Men ändå! :)

Vet alltså seriöst inte vad jag ska ta mej till??
å du.....du vet vem du är.....go fuck yourself!

Ids inte slösa min tid på något som inte leder någonvart,
kanske dags att ta tjuren vid hornen så att säga!
Tycker ju att jag verkligen försökt,men till ingen nytta,eller?!

Jag har ju stor del i mycket,
jag vet. Men när allt bara går runt så är det jävligt svårt!
OND CIRKEL kallas det...
Svårt att ta sej ut och se allt från en annan vinkel.

Allt löser sej ändå alltid,
på ett eller annat sätt.
Don´t worry.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar